poniedziałek, 23 grudnia 2013

My hobby!



Hej!
Dzisiaj cały dzień myślałam, o czym napiszę pierwszego, konkretnego i tematycznego posta na blogu. Myślałam i myślałam, a rezultaty tego wciąż nie były zadowalające. Szczerze mówiąc, nie wiem praktycznie nic na temat blogowania, ani nie jestem w stanie stwierdzić, co mogłoby zaciekawić czytelników. Wpadłam na pomysł, że może moja bardzo dobra znajoma Ola mogłaby dać mi kilka wskazówek! <Blog Oli! klik> Razem doszłyśmy do wniosku, że w tym poście napiszę coś na temat jednego z moich zainteresowań. Będzie nim fotografia! 

✿ Jak to się zaczęło...
Mogę stwierdzić, że moja najlepsza przyjaciółka Ada mnie w to lekko wkręciła. Ona już od bardzo dawna się tym interesowała. Chociaż jej upodobania bardziej kierują się ku fotografii przyrody, to i tak jest moim "mentorem". Kiedyś pożyczyłam od niej aparat, zrobiłam kilka zdjęć i tak to już się potoczyło...

✿ Kiedy już weszłam w posiadanie własnego aparatu...


Coraz częściej i częściej wychodziłam ze znajomymi po prostu porobić im zdjęcia, od tak. W tamtym roku wzięłam udział w szkolnym konkursie fotograficznym, w którym udało mi się zdobyć pierwsze miejsce! Mimo, ze był to dosyć amatorski konkurs, to dało mi to dużo satysfakcji i motywacji. Zdałam sobie sprawę, że może faktycznie nie jest ze mną tak źle i może rzeczywiście jakoś mi to wychodzi. Od tej pory zaczęłam coraz częściej organizować przyjaciółkom jakieś "sesje", haha!



A to kilka zdjęć mojego autorstwa! Więcej tutaj klik
Planuję się zapisać na jakieś warsztaty! Jeśli ktoś z was mieszka w Kielcach i spotkał sięz jakimiś ciekawymi warsztatami fotograficznymi w tym mieście to niech napisze w komentarzu! Będę bardzo wdzięczna!

Może w najbliższym czasie napiszę tu coś w stylu "50 faktów o mnie" ? Wydaje mi się, że to jest dobry pomysł!


Dzisiaj już się z wami żegnam. Mam nadzieję, że bardzo nie zanudzałam! Właśnie! Jutro jest Wigilia, więc życzę wszystkim wesołych świąt! ♥


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog juz ni mogę się doczekać 50 faktów... :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, o nie! Znaleźć dobry warsztat - to jest wyzwanie! Najwięcej nauczysz się z książek, dobra książka, która przedstawi Ci teorię przedstawiając praktykę (hihi :D) najlepiej Ci przedstawi tajniki fotografii. Zapraszam do mnie, pożyczę Ci fajny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Laura! No to wpadam jakoś niedługo może :D Przy okazji dasz mi trochę wskazówek na temat blogowania haha! :D

      Usuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia.
    Chciałabym mieć taką przyjaciółkę która miałaby by taki talent.

    OdpowiedzUsuń