wtorek, 24 grudnia 2013

Święta?



Hej hej!
Na pewno nikt z Was nie wie, że dzisiaj była Wigilia! Jak dla mnie, ten dzień należy do najprzyjemniejszych w roku. Jest taka cudowna atmosfera, wszystko wydaje się takie... czyste! Mimo to, że w tym roku Boże Narodzenie można bardziej porównać do Wielkanocy (normalnie dzisiaj tonęłam w śniegu), uwielbiam ten czas! Od samego rana trwały przygotowania do świątecznej kolacji. Muszę się pochwalić, że samodzielnie zrobiłam ślimaczki z ciasta francuskiego z pieczarkami. Wyszło całkiem ok. Później już tylko leżałam w łóżku, słuchałam muzyki i czekałam na Wigilię. 

Jako, że chciałabym, aby mój blog był również lekko sprowadzony ku modzie, to postanowiłam, że pokażę wam w co byłam ubrana! 



sukienka - bershka


Zamierzam również założyć ją na sylwester!

Święta zawsze kojarzyły mi się i będą kojarzyć z lampkami. Kocham mieć je zawieszone w swoim pokoju. Sprawiają, że staje się bardziej przytulny i ciepły, co po prostu uwielbiam. Więc nie mogło ich w tym roku zabraknąć!






Przy okazji pokazuję wam mój pomysł na zawieszenie zdjęć w pokoju. Może kiedyś jeszcze napisze o tym coś więcej. 


Jeśli dzisiaj jeszcze będę na siłach, spróbuję napisać te 50 pierdółek o sobie :)
Hej!

7 komentarzy:

  1. świetny masz ten pokój ;3

    http://abouteverything-sandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Budyś taka ponętna w sukience xddd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna sukienka! Już czekam na te 50 faktów.

    http://weronikaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na te zdjęcia na ścianie, miałam podobnie udekorowany pokój, ale jednak światełka powiesiłam po całych 4 ścianach w pokoju . Śliczny ten Paryż :D Sukienka bardzo ładna. :)
    Życzę Ci Wesołych Świąt, które już powoli mijają i słodkiego Nowego Roku!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na 6 post. http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest świetna! Pokój tak samo. XD

    OdpowiedzUsuń