niedziela, 22 grudnia 2013

The beginnig of blogging!

Cześć!

Nazywam się Aleksandra, mam 14 lat i zaczynam moją przygodę z blogowaniem! Ostatnio przeglądając różne blogi modowe, kosmetyczne, lifestylowe, generalnie o wszystkim - stwierdziłam, że to na prawdę fajna sprawa! Postanowiłam, że stworzę takie własne miejsce w internecie. Więc zaczynajmy! 



Może teraz trochę o mnie...

Interesują się fotografią. Uwielbiam stać za aparatem! To jest zdecydowanie coś, co sprawia mi ogromną przyjemność. Jednak jestem ukierunkowana bardziej na fotografowanie ludzi. Robienie zdjęć krajobrazów, martwej naturze etc. nie są dla mnie najkorzystniejszym rozwiązaniem, ponieważ najnormalniej w świecie mi to nie wychodzi! (przy okazji zapraszam na moje maxmodels klik )

Co mogę dodać...


Koszykówka czy piłka ręczna to zdecydowanie coś dla mnie! Te sporty to idealny sposób na wyładowanie energii czy po prostu "wyżycie się". Jedyne co mnie powstrzymuje w tej chwili od gry to zima i brak możliwości trenowania w moim przypadku. 

A to jedno z moich ulubionych zdjęć!

Dużą przyjemność sprawia mi przeglądanie wszystkiego co związane z modą, kosmetykami, muzyką i oczywiście fotografią.

Chciałabym, żeby mój blog nie był tylko o jednym. Będę pisać o życiu codziennym, ale też o rzeczach związanych z tym, czym się interesuję. Mam na dzieję, że coś z tego będzie!

A co jeszcze,  to raczej kwestia czasu... zapraszam do obserwowania mnie i odwiedzania mojego bloga







4 komentarze: