czwartek, 22 maja 2014

Przygotowania do wakacji


Hej, jak tam u Was? Czujecie już lato w powietrzu? Ja jestem po prostu zachwycona pogodą i atmosferą która panuje w tym tygodniu. Słońce świeci i wszystko staje się piękniejsze! A co najlepsze został miesiąc do wakacji! Jesteście przygotowani ciałem i duszą na spotkanie z dwumiesięczną przerwą od szkoły? Mam nadzieje, że tak!  A jeśli nie to nie czekajcie tylko bierzcie się za swoje ciała! Codzienny zestaw ćwiczeń jeszcze nikomu nie zaszkodził a im lepiej będziecie się czuć zewnętrznie, tym lepiej i w środku. Koniec z obijaniem się, trzeba robić się na lato! Od ponad tygodnia codziennie wieczorem rozkładam się na podłodze i męczę swoje ciało. Zdecydowałam się na treningi z Mel B - brzucha, ud i pośladków. Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ ich intensywność jest na wysokim poziomie, a jak już wypalać to na całego! Po tak krótkim czasie dostrzegam małe efekty i mam ogromną nadzieję, że przed rozpoczęciem wakacji będą one zachwycające, haha. Chcieć to móc!







Nie ma co się ociągać! Po takim wycisku gwarantuję, że poczujecie się świetnie. Wasze ciała będą miło rozgrzane a w waszych głowach będzie świadomość, że wreszcie zrobiliście coś dla siebie i swojej sylwetki. A tym bardziej jeśli chodzi o waszą kondycję i zdrowie. Nic tak nie pobudza organizmu jak codzienna dawka spalonych kalorii. Zamiast uszczęśliwiać kanapę zróbcie coś produktywnego! Tylko dla siebie i własnej satysfakcji! 




A jeśli macie jakieś własne pomysły na zamiane tkanki tłuszczowej w mięśniową piszcie w komentarzach!

1 komentarz:

  1. Pewnie, ze czuć lato, ćwiczenia z Mel B są świetne :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://alleksiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń