czwartek, 27 listopada 2014

Wielki powrót

Tak, po tych kilku miesiącach zebrałam się, żeby coś tu napisać. Szczerze mówiąc nie było to w ogóle planowane, jeszcze kilka minut temu nie pamiętałam, że ten blog istnieje. Jednak w pewnym momencie pomyślałam, że mam ochotę napisać coś w pamiętniku. Bardzo lubię to robić, co z resztą nie jest dziwne, bo wszelkie rozterki mojego umysłu i serca widząc światło dzienne stają się dla mnie mniej absorbujące. Moje myśli jednak pomknęły troszkę dalej i zatrzymały się na wspomnieniu o pewnym, małym miejscu w internecie jakim jest ten blog. I wtedy doznałam oświecenia niczym Leonardo Da Vinci w XVIw. i wpadłam na genialny pomysł, aby wpisać w wyszukiwarkę "maroon-hoodie.blogspot.pl". I oto jestem!

Nie wiem co sprawiło, ze kompletnie zapomniałam o blogowaniu. Po dłuższym namyśle można stwierdzić, że świadomość istnienia milionów takich blogów na internecie nieźle podcina skrzydła. Trudno jest zdobyć większe zainteresowanie gdy niczym nie wyróżniamy się od innych. A ja szczerze wątpię w odmienność tego miejsca. Jednak to do mnie należy decyzja czy wrócić tutaj i kontynuować moją przygodę z blogowaniem. A nóż za jakiś czas maroon-hoodie.blogspot.pl będzie warte uwagi i zyska aprobatę w oczach innych.

Na tym zakończę swój dzisiejszy monolog i przejdę do sedna. Mam dla was kilka zdjęć z mojego ostatniego wypadu na miasto z Weroniką i Klaudią. To tak na dobry początek :)

Enjoy the view!







5 komentarzy:

  1. Niezmiernie się cieszę z tego powodu, że wracasz. Jak już wspominałam bardzo podoba mi się twój sposób pisania i mam nadzieję, że będziesz zaglądała na bloga jak najczęściej. Czekam z niecierpliwością na kolejne posty czy to fotograficzne czy modowe. Nasze spotkanie mam nadzieję, że kiedyś powtórzymy. A i na koniec życzę Ci powodzenie w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze znowu jestes! ��

    OdpowiedzUsuń
  3. <3
    http://kofanaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog to fajne miejsce ucieczki od codziennej monotonii, także fajnie, że zdecydowałaś się powrócić ;)
    Pamiętaj, że nie zawsze sam cel, ale droga, jaką przebywasz ma wielkie znaczenie!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://colourfulspree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń